BREAKING NEWS

Sukan

Nasional

Politik

Sunday, November 29, 2015

Punca Black dimarahi peminat



KUALA LUMPUR: Penyanyi, Black menjelaskan tindakan beliau memuat naik gambar ujian alat kehamilan isterinya, Naquia Yasirah sebagai berkongsi saat indah dalam hidupnya kepada umum. Black atau nama sebenarnya, Hanifah Hanafiah, 28, berkata, beliau akan membawa isterinya berjumpa doktor bagi mendapatkan kepastian mengenai keputusan ujian alat kehamilan itu. 

Ramai pihak yang mempertikaikan tindakan dia memuat naik gambar keputusan alat kehamilan itu kerana belum berjumpa doktor lagi tetapi menegaskan mereka sudah dua kali lakukan ujian kehamilan itu dan yakin ia tepat.

Sesetengah peminat dikatakan kurang senang dengan tindakan memuat naik gambar keputusan ujian kehamilan isterinya itu di media sosial yang disifatkan masih terlalu awal. 

Menurut Black, mengikut pengiraan Naquia Yasirah atau dipanggil sebagai Cira, isterinya sedang hamil kira-kira sebulan lebih. "Saya memilih untuk memuat naik gambar itu kerana ingin orang ramai sama-sama mendoakan perkara baik buat kami sekeluarga dan supaya semuanya berjalan lancar. 

"Bagi saya tiada apa yang ingin disorokkan. Benda baik harus dikongsi bersama umum kerana mereka akan turut sama bergembira dengan cerita saya bakal mendapat cahaya mata kedua.

"Masih terlalu awal untuk meneka sama ada kandungan itu lelaki atau perempuan. Lebih manis sekiranya Cira mengandung bayi perempuan kerana saya akan mendapat sepasang cahaya mata. Namun pucuk pangkalnya, yang penting kandungan itu sihat," katanya. 

Post a Comment

 
Copyright © 2015 Sinaran Harian
Powered byBlog